Zesde dag - Reisverslag uit Cork, Ierland van Jan Poel - WaarBenJij.nu Zesde dag - Reisverslag uit Cork, Ierland van Jan Poel - WaarBenJij.nu

Zesde dag

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Jan

10 Juni 2015 | Ierland, Cork

Vanmorgen al weer vroeg wakker. De telefoon gaf een herinnering van de sterfdag van mijn vader. Zou benieuwd zijn wat hij van de volvo-virus van mij vond.
Om half acht proberen we te rijden. De auto gisteren met behulp van tech team doorgesmeerd en de min kabel van de accu vastgezet. Soms wilde de auto niet starten en wellicht is dit de oorzaak geweest. Het is 9 van de 10 keer een "massa" probleem als je elektrische storing hebt. Verder uitlaat geïnspecteerd en toen bleek de achterste demper mist. Vandaar die brom:)
We maken nu een begin met de verkenning van de mooie westkust.
Beloofd een mooie route te worden met onder meer de "Healey" pas.
Nu even jammer dat de Healey er niet bij is:), maar het geluid is er dank zij de ontbrekende demper wel.
Gistermiddag even geshopt in Cork en aan eind van de avond heerlijk bij hotel een visje gegeten. Het hotel was perfect.
Vandaag ca. 280 km en als we een stuk afsnijden kunnen we nog ca. 40 km korter. Bestemming is Sneem, een mooi vissersdorpje.
De tomtom is opgeladen en ingesteld op de route en we hopen dat die ons vandaag leidt, zodat Margreet van de omgeving kan genieten.

• 10 Juni 2015 - 09:06

Peter V.:

Opa zou t schitterend gevonden hebben, that's for sure. Met zo'n Duett word je wel heel snel technisch. Goede reis!!