Derde dag - Reisverslag uit Swansea, Verenigd Koninkrijk van Jan Poel - WaarBenJij.nu Derde dag - Reisverslag uit Swansea, Verenigd Koninkrijk van Jan Poel - WaarBenJij.nu

Derde dag

Blijf op de hoogte en volg Jan

06 Juni 2015 | Verenigd Koninkrijk, Swansea

Vanmorgen om 8:30 vertrokken.
Eva van Tomtom en Margreet mochten hun kunsten vertonen mbt navigeren.
Het ging heel lang goed totdat Eva zei: "omkeren"!
12 km terug en toen weer omkeren.
Bleek dat Eva dacht dat een weg geblokkeerd was. Na de middag was Eva's accu leeg. Met 6 volt kon ik haar ook niet opladen. Te weinig spanning:). Dus 1:0 voor Margreet.
Het was voor een deel single roads vandaag en dat schiet niet op. 25 km gemiddeld haal je dan net. Tussen de middag even met de locals in de pub een "very local" lamsstoofpotje gegeten.
Toen we vervolgens getankt hadden stonk de auto naar benzine. Even gestopt en bleek dat het van een lekkende benzineleiding kwam. Even de boel tijdelijk omwikkelt met tape en we konden weer verder. We hebben meer pechgevallen gezien dan gisteren. Zelf heeft de Duett nu een scheurtje in het spruitstuk, leen ekke benzineleiding en een brommende uitlaat....
Morgen om 8:00 uur zijn we aan de beurt voor reparatie
De rit van morgen hebben we beter voorbereid, dus we hopen een dag eens niet fout te rijden. Mooie route door national park en om 14;30 nemen we de boot naar Ierland, tussen Fishguard en Rosslare.
Vanavond dank zij Joanne de finale van CL niet gemist...
We zijn nu vooral bezig met navigeren en voorbereiden, dus hopen in Ierland meer van de omgeving te kunnen genieten.