Op de terugreis - Reisverslag uit Kristiansund, Noorwegen van Jan Poel - WaarBenJij.nu Op de terugreis - Reisverslag uit Kristiansund, Noorwegen van Jan Poel - WaarBenJij.nu

Op de terugreis

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Jan

05 Juni 2014 | Noorwegen, Kristiansund

Hallo allemaal,

Na de walvissafari hebben we veel moeten rijden en jammer genoeg te weinig van de Lofoten kunnen genieten. De organisatie heeft eigenlijk teveel in het programma willen stoppen, zodat je het gevoel krijgt "ik ben er wel geweest, maar heb het niet gezien". Maar ja, je moet altijd concessies doen als je veel km wil maken in korte tijd. Morgen moet een hele mooie dag worden met een paar hoogtepunten w.o. de Atlanctic route en de Greirangerpass.
Het zal redelijk weer worden, dus dat wordt weer foto's schieten morgen.
Gisteravond werd Harry misselijk en wat ziek, maar gelukkig is hij er weer helemaal bij.
Er waren twee schadegevalletjes en twee reparaties w.o. voorwiellager vervangen en stuurhuis repareren. De TD heeft het druk en ze moeten naast hun sleutelwerk ook nog eens dezelfde km maken als ons.Alle lof!!! Ook heb ik een kleine 100 km in een P1800 van Jerry mogen rijden. Was leuk om eens in zo'n volvo sportauto te rijden. Eef heeft er zo een gehad vroeger! Groeten ui Kristiansund van Harry en Jan

• 05 Juni 2014 - 19:29

Margreet:

Gelukkig dat Harry weer opgeknapt is! Ik zie op de foto dat hij zelfs al weer aan het kokkerellen is..
    Jammer van de Lofoten, maar morgen vast ook nog veel moois te zien. Daar ben jij toch niet eerder geweest?
    Hier vandaag veel regen gehad, maar morgen gaat het weer de goede kant op!
    Groetjesss,xxx

• 05 Juni 2014 - 22:03

Harold:

Oom Harry is toch niet ziek geworden van die Pizza en 2 biertjes van € 50,- ?
    Dat zou pas echt zonde zijn...

• 05 Juni 2014 - 23:17

Peter Poel:

Goede reis verder ,kom behoudenaan.

• 06 Juni 2014 - 10:50

Jos:

Volgens mij moet ik toch echt eens naar de Noordkaap. Ben nu lang genoeg in de familie dus... Leuk om al die ethousiaste verhalen te lezen.

Drive safe!

• 06 Juni 2014 - 18:27

Jannet:

Als oom Harry straks thuis komt en z'n vette bankrekening is gedaald, dan wordt ie weer ziek!!
    Ja, als de kater van huis is dansen de muizen. Ha Ha
    hemlängtan och önska(Dimitri)
    senaste kms behouden vaart

• 07 Juni 2014 - 11:09

Jannet:

Mooi, goed nieuws voor het thuisfront!
    Senaste kms dus!
    hold fast og giv aldrig op.
    Groetjes XXX