Lapland - Reisverslag uit Arvidsjaur, Zweden van Jan Poel - WaarBenJij.nu Lapland - Reisverslag uit Arvidsjaur, Zweden van Jan Poel - WaarBenJij.nu

Lapland

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Jan

26 Mei 2014 | Zweden, Arvidsjaur

Hallo allemaal,
Vanavond lekker gegeten in ons hotel. Lekkere grote kamer met heerlijk bankstel en zeer goede internetverbinding. Morgen gaan we de binnenlanden van Lapland zien. Van Jokkmokk dwars over naar Rovaniem in Finland. De meeste wegen zijn gravelwegen, dus gemiddelde zal niet hoog zijn. Voor mij ook een nieuw gedeelte.
Vanmiddag druk bezig geweest om alles goed in tomtom te krijgen, want als je navigator even een dutje doet moet alles wel door gaan:)
Tijdens buffet vanavond zie je pas echt hoeveel mensen er meerijden.
Het weer is nog steeds prachtig, dus we hebben er zin in.
Er zitten goede gordijnen voor het raam, want het zal vannacht niet lang donker zijn. Groeten, van Jan & Harry

• 26 Mei 2014 - 22:54

Margreet:

Klinkt goed! Goede reis morgen! xxx

• 26 Mei 2014 - 22:57

Margreet:

leuke foto"s!

• 27 Mei 2014 - 04:06

Sary:

Komt weer bekend voor.Had Oom Jan de Boer niet net zo'n kleur auto?? Heb je al rendieren gezien? Zijn er muskieten?? Blij dat je met meer mensen bent in zo'n afgelegen plek en met zo'n oude auto. Veel plezier!

• 27 Mei 2014 - 04:50

Jan:

Hallo Sary,
    Oom Jan had dezelfde kleur Amazone. Maar opa ook. Kenteken EN. Er zijn nog geen muskieten, daar is het nog te koud voor. Gr Jan

• 27 Mei 2014 - 07:04

Jos:

Onbekende wegen, altijd goed ;-)
    Succes op de gravelwegen!

• 27 Mei 2014 - 08:16

Jannet:

In het land der duizend meren.

Enjoy it !

• 27 Mei 2014 - 21:09

Jurrien :

Leuk om dit te lezen Jan!
    Zag net de mail vandaar..
    Heel veel plezier nog en fijne reis verder.

• 29 Mei 2014 - 17:06

Fre:

hoi Jan en Harry

zo te zien en te horen hebben jullie het uitstekend naar de zin. Af en toe wat reparaties moet je maar op de koop toe nemen. Veel plezier verder. En Harry: s' nachts slapen en overdag wakker blijven. Maar ja, de leeftijd begint wel te tellen natuurlijk.

groet
    Fre