tweede dag - Reisverslag uit Gloucester, Verenigd Koninkrijk van Jan Poel - WaarBenJij.nu tweede dag - Reisverslag uit Gloucester, Verenigd Koninkrijk van Jan Poel - WaarBenJij.nu

tweede dag

Door: Jan Poel

Blijf op de hoogte en volg Jan

05 Juni 2015 | Verenigd Koninkrijk, Gloucester

Vanmorgen om 5:15 werden we gewekt door een muziekje op de Stena Line boot. De boot legt om 4:30 uur al aan en dan mogen eerst de chauffeurs ontbijten en vertrekken en daarna de personenauto's.
Wij konden om 5:30 ontbijten en om 6:30 van de boot.
Margreet zou gaan navigeren. Voor de eerste keer in ons 35 jarig huwelijk. Hoe zou dat gaan??????
Reeds na 500 meter waren we de weg kwijt. Wij niet alleen, maar de fam. Zwiers uit Beilen ook. Zij waren ook voor het eerst samen aan het rijden/navigeren. Vrouw Zwiers had het na 500 meter ook gezien en zei, " de boot ligt er nog, zal ik maar terug gaan...."
Toen hebben we samen de reis maar aanvaard en het is met vallen en opstaan gelukt. Links rijden en navigeren met je vrouw is voor een chauffeur een hele uitdaging. Morgen maar weer met de tomtom verder, geeft waarschijnlijk minder stress....
Veel fileleed vandaag, maar de Duett heeft het allemaal doorstaan.
Om 15:30 waren we bij hotel en het is een superweertje.
Even wat kleine zaken repareren en s'avonds een welkoms bbq gehad en we gaan nu lekker vroeg onder de wol.

• 05 Juni 2015 - 23:32

Willem:

willem
    is dit voor het eerst dat je je vrouw
    meen neemt wat lees ik nu
    snap er niks van
    35 jaar getrouwt van harte gefelicieteert
    antje en willem
    goeie reis verder

oostwold

• 06 Juni 2015 - 10:10

Ria:

Hallo.

Leuk om op de hoogte blijven van jullie reis. Waarom hebben jullie in Nederland niet geoefend ????? Had dat kunnen voorkomen. Maar goed Je bent nooit te oud om iets te leren.
    Margreet sterkte ermee..en nog veel plezier.
    Liefs Tjeerd en Ria.

• 06 Juni 2015 - 16:01

Christiaan Poel:

Nog gefeliciteerd met jullie 35 jarig huwelijk en heel veel succes/goede reis!

• 06 Juni 2015 - 17:19

Peter & Zwanieta:

Moedig hoor zo'n relatietest na zoveel jaren hahaha. Altijd blijven lachen!