Lofoten - Reisverslag uit Kováň, Tsjechische Republiek van Jan Poel - WaarBenJij.nu Lofoten - Reisverslag uit Kováň, Tsjechische Republiek van Jan Poel - WaarBenJij.nu

Lofoten

Blijf op de hoogte en volg Jan

02 Juni 2014 | Tsjechische Republiek, Kováň

Hallo allemaal, na een kort bezoek aan het universiteitsstadje Tromso rijden we vandaag richting de Lofoten. In Tromso de "Ijskerk" nog even bewondert. Gisteravond een American pizza verobert met twee glazen bier. Ben je hier 50€ p/p kwijt. Alles is hagelduur in Noorwegen. Vanmorgen onderweg een bezoek gebracht aan de waterval "Malselvfossen". Was wel leuk, maar niet spectaculair. Om 13:40 zullen we in Harstad zijn, zodat er voldoende tijd is om daar nog wat kunnen bekijken. Morgen rijden we naar Andenes voor een walvissafari. Groeten, Harry en Jan

• 02 Juni 2014 - 13:10

Jack Poel:

Globe trotters , goede reis verder gewenst en geniet ervan!

• 02 Juni 2014 - 13:10

Henk Brand:

Ha Jan en Harry, leuk om zo op de hoogte te blijven van jullie (reis)avonturen. Al met al een mooie reis zeg. Inderdaad onbegrijpelijk dat er rijders zijn die gewoon vlak voor 'de finish/de Noordkaap' het erbij laten zitten. Maar goed, hun keuze. Jullie nog een heel goede terugreis gewenst en blijf er vooral van schrijven en genieten! Dan geniet ik hier in Roden een beetje mee ;-). Hartelijke groet, Henk

• 02 Juni 2014 - 23:08

Peter:

Daarom was opa zo verschrikkelijk populair op de stekjes waar we langs kwamen....een fles cognac maak je vrienden mee in Noorwegen. Pizza's en 2 bier voor EUR 50, brrrrrrr

Peter

• 05 Juni 2014 - 21:58

Harold:

Die cognac werd waarschijnlijk door Opa al op de heenweg gekocht bij de Aldi in Duitsland, of bestond de Aldi toen nog niet :-)