vandaag op de terugweg! - Reisverslag uit Nordmannset, Noorwegen van Jan Poel - WaarBenJij.nu vandaag op de terugweg! - Reisverslag uit Nordmannset, Noorwegen van Jan Poel - WaarBenJij.nu

vandaag op de terugweg!

Blijf op de hoogte en volg Jan

01 Juni 2014 | Noorwegen, Nordmannset

Goedemorgen,
Gisteravond zijn we met alle volvo's op de groepsfoto gekomen op de Noordkaap. Er stonden 65 van de 88 auto's. Er was zelfs een enkeling die niet eens de moeite nam om laatste stukje naar de Kaap te gaan. Niet te geloven, maar waar!
Vandaag staat de rit naar Tromso op het programma. Ruim 600 km of 500 km en twee veerboten, ik denk dat we de tweede optie nemen. Vanavond weer in luxe Thon hotel. Ruben voorspelde mooi weer voor heel Scandinavie, dus dat gaat goedkomen!
Groeten uit Honningsvag. Harry en Jan

• 01 Juni 2014 - 08:28

Margreet:

Hoi, We kunnen weer aftellen dus…
    Lekker dat het weer zoals het nu lijkt goed blijft. Jullie mogen niet klagen!
    Hier ook heerlijk weertje en alles gaat hier goed!
    Dinsdag komt m'n vriend Gerrit!