Klotsende deur - Reisverslag uit Arvidsjaur, Zweden van Jan Poel - WaarBenJij.nu Klotsende deur - Reisverslag uit Arvidsjaur, Zweden van Jan Poel - WaarBenJij.nu

Klotsende deur

Blijf op de hoogte en volg Jan

26 Mei 2014 | Zweden, Arvidsjaur

Hallo allemaal,
Door verbindingsprobleem is mijn vorige blog helaas niet goed overgekomen. Probeer even opnieuw.
Gisteren in Ostersund aangekomen op grote camping met hutten en een paar grote woonruimtes. We hadden een kamer met gebruik van gemeenschappelijk wc en douche.
De maandag was direct de langste route van de reis nl 790 km van Gotenborg naar Ostersund. Het heeft hellaas de hele dag geregend en vanmorgen was het niet beter. We moesten op de camping zelf koken en vanmorgen ontbijt maken. Ging prima, ook lekker geslapen. Vanmorgen om 9:00 vertrokken voor rit van 460 km naar Arvidsjaur. Rond de middag na 220 km in Vilhelmina cappuchino gedronken en de volvo verwent met 98 octaan. Toen we verder reden verdween de regen en het zonnetje kwam erbij. Onderweg de eerste rendieren gespot en een ander team met 5 ltr benzine weer verder geholpen. Bij een korte stop bleek echter onze deur te klotsen. Bleek dat er onder in de deur 5 cm water staat. Waarschijnlijk afvoergaatjes dicht gegaan door tectyleren

• 26 Mei 2014 - 16:43

Margreet:

Wat hebben jullie gekookt...?

• 26 Mei 2014 - 18:14

Jan:

Snert, vanwege het weer

• 26 Mei 2014 - 18:43

JP:

Margreet, Opa P had altijd snert op het menu staan, de opa's ( junior ) houden deze traditie in ere, vol lof , zo bewaar je cultuur!

Opa jr 3

• 26 Mei 2014 - 18:43

JP:

Opa jr 3

• 26 Mei 2014 - 19:13

Jannet:

Het is Struik wat mijn man en zwager gebruik en dat gekocht, zonder te weten wat voor verhaal er achter steekt.
    Lekker gegeten jongens.

tät J.Pi

• 26 Mei 2014 - 19:52

Peter & Zwanieta:

dat tectyleren maakt meer kapot dan je lief is lijkt t wel....
    snert..... Arvidsjaur...good old memories komen boven!